Allting har en början...


Yes, då har även jag skaffat mig en blogg (vilket jag aldrig trodde skulle ske...)
Här kommer jag dela med mig av onödig information om vad som händer och sker i mitt liv,
men jag kommer också hålla er uppdaterade med musiken härifrån!
Bland annat arbetar jag för fullt med ett album tillsammans med my boy Ossi just nu.

För er som inte vet vem jag är eller inte har någon som helst koll längre, mitt namn är Emil men jag
kallas för "Knotan", jag är en 21-årig grabb från Karlstad och har en underbar flickvän vid namn Liza.
Min passion är svensk hiphop, och jag har "varit med i gemet" sedan början av 2009.
Håll dig uppdaterad, kika in lite då och då, man vet aldrig vad som väntar när jag är i farten... ;)


Over and out - Knotan



Kommentarer
Postat av: Liza

baby, det trodde ja aldrig!!! men då har ja nött å läsa ;) <33

2011-01-24 @ 23:26:30
URL: http://olssonliza.blogg.se/
Postat av: Smeeker

www.myspace.com/knotan054 katjing ;D

2011-02-01 @ 19:07:30
URL: http://smeekerlicous.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0